Festival?

Lägg ner alla jävla fitt-festivaler tack och börja med något bra istället.
Knark = Bajs? Nej jag tror fan inte det. Festival = BAJS där är sanningen!
Ni går inte ens på era favoritband utan sitter hellre i era trasiga-kläder-som-jag-haft-sönder-på-flit på campingområdet och tvingar i er äcklig budgetöl och förtär kall ravioli eller hårda nudlar. Någon knullar dåligt i ett tält några meter bort och majoriteten av alla folk bär Converse. Nackdelarna med festivaler kan hålla på i all evighet. Och alla bilder är ju väldigt roliga att se på. Öl, halvkonstiga kläder och någon ful min. Om och om och om igen...................
Fy fittans vad äckligt!


Kommentarer
Postat av: Hummert

Vad har hänt? Du älskade ju festivaler och whinade om att du inte hade råd att åka till dem?

2008-07-09 @ 19:01:20
Postat av: Therese

Sv: haha jo det blev jag med då jag såg den första gången ^^

bra blogg du för ;) håller med dig om festivalerna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback